Brev:
Sove ude - hoster
18. december 2006
Alder:
6 mdr.
Sove ude - hoster
Hej Helen
Mange tak for dit hurtige svar.
Lige et spørgsmål mere, Milla har haft feber i weekenden og har hostet i en uge nu, er det ok at hun sover ude, nu er det jo ret koldt i dag og hvordan indvirker kulden eller fugten på hendes hoste.
Er i tvivl om det kan forværre hendes hoste når det er fugtigt ude, lægen siger at det burde det ikke, men jeg er ikke sikker, hvad siger du ?
Mange julehilsner Karina