Brev:
Tænder 8 måneder
18. december 2006
Alder:
8 mdr.
Tænder 8 måneder
Hej Helen
Min søn på lidt over 8 måneder, har fået 2 fortænder i overmunden. Han har været rigtig meget pylret, men håber nu, at det er lidt på retur.
Mit spørgsmål lyder på følgende: Da han har tænder både i under- og overmund, er han begyndt at skære tænder, rigtig meget endda. Det er om dagen, når han ikke lige bider i noget, eller har andet i munden. Det lyder virkelig skrækkelig, og jeg tænker på, om tænderne virkelig kan holde til det?
Jeg ved godt, at tænder er stærke, men alligevel..... Nogle gange tænker vi virkelig... Så, nu ryger der et stykke af tænderne, så "hårdt" går han til dem. Men det gør der jo så ikke....
På forhånd tak, og rigtig god jul til dig og din familie.....
Mange hilsner
Hanne