Brev:
Vægttab
21. december 2006
Alder:
9 mdr.
Vægttab
Hej Helen
Denne gang handler det om moderen....men håber at du kan hjælpe alligevel :-)
Jeg ammer fortsat, har dog trappet en del ned og når de 9 måneder er nået fjerner jeg stille og roligt nogle amninger så det "forhåbentligt" er helt udtrappet, når hun starter vuggestue som 1 årig.
Jeg har tabt det jeg tog på under graviditeten (ca 11 kg) og jeg bliver nu ved med at tabe mig, så jeg lige nu er 1,5 kg under hvad jeg vejede før jeg blev gravid. Jeg var allerede der rigelig slank og er ikke interesseret i at blive for tynd.
Så spørgsmålet er om det er amninger der fortsat gør at hun nu "suger" på sin mor og at jeg ikke længere har noget at trække på?
Mere om jeg skal søge læge med det?
Rigtig god jul
K.