Brev:
Forkølelse - 2 mdr.
2. januar 2007
Alder:
2 mdr.
Forkølelse - 2 mdr.
Hej Helen,
Først rigtig godt nytår!
Jeg har skrevet før og nu har jeg brug for hjælp igen. Vores søn er nu på torsdag 10 uger gammel og det går rigtig godt med ham (han havde de første 7 uger mavekneb).
Nu er han blevet forkølet og der kommer en form for "piben" fra luftvejene, som kan generer ham i søvne. Humøret fejler intet hos ham og han spiser som han plejer.
Skal vi gå til lægen med forkølelsen eller skal vi se tiden an? Han har ikke feber og næsen løber heller ikke. Han nyser meget og snorker højt når han sover.
Vi giver ham rigeligt med tøj på, men han sveder utrolig meget og har let ved at blive for våd i nakken og ryggen - derfor kan vi heller ikke give ham alt for meget tøj på - er det forkert?
Med venlig hilsen
Sara