Brev:
Børn med på bryllupsrejse?
3. januar 2007
Alder:
16 mdr.
Børn med på bryllupsrejse?
Hej Helen
Jeg vil gerne have din uforbeholdne mening;
I 2004 blev min mand og jeg gift på rådhuset, faktisk uden nogen fik det afvide;-), og nu - 2 børn senere- har vi pengene til det, og skyder derfor en bryllupsfest af i august 2007, med kirkelig velsignelse, fest, hvid kjole og alt hvad der dertil hører... og så er det jo vi har talt om en bryllupsrejserejse...
Vi har ikke været ude at rejse i knap 3 år, og trænger snart til lidt af sydens sol. C",)
Til den tid vil vores søn være 16 måneder, og vores datter godt 3 år.
Hvad er din mening om, at vi tager ungerne med på turen?
Vi regner med en uge, hvor ved vi ikke endnu, men bare der er sol og varme.. *SS*
Umiddelbart var min første tanke nemlig, at en bryllupsrejse er for de "voksne"... forståes på den måde at det skal være kun mig og min mand, hygge og romantik, gåture i vandkanten om aftenen, lækre middage på hyggelige restauranter, dykkerture (vi har begge dykkercertifikat) osv osv osv, jeg kunne blive ved...
men; hmm... jeg tror bare at hvis jeg lod børnene blive hjemme ved et hold bedsteforældre i en uge, så ville jag savne dem SÅ meget at min ferie ville blive ødelagt.!
Allerede i lufthavnen ville jeg nok nærmest gå i panik, og tænke på flystyrt, og kaos, og terror, og derefter dykkerulykker, malaria.... (du må gerne grine af mig) Men du kan nok høre jeg virkelig tænker og tænker...!!??!
Min mand griner af mig, han har ingen problemer med at vi skulle tage afsted.
Og så har jeg tænkt at måske var det bedre med en storbyferie, dvs forlænget weekend i fx Rom...men helt ærligt, det er ikke lige mig. :-/
NÅ! Anyway, Vi vil gerne på ferie, så nu tænker jeg at måske skal Lærke og Louis bare med!! Jeg er helt indforstået med alle forholdsregler, dvs vand på flaske, solblokker, vacc, osv..
Er det en dum idé?
Hvad med Fly (tænker på trykket ved op og nedstigning) mad? Mælk? Sol? Varme? Hvor meget vil de få ud af rejsen? Lærke på godt 3 år vil måske kunne huske det??? Fortælle om det i børnehaven...Hvad med Louis?? Er han ikke for lille (16 mdr) til at det vil hæfte sig i hukommelsen?
Jeg tænker; hellere en hyggelig familieferie på børnepræmisser, end en bryllups rejse hvor jeg ikke tør dykke fordi jeg er bange for at børnenes mor bliver ædt af en haj !! (GRIN)
..Nu har jeg læst mit eget indlæg igennem, og må nok konkludere at jeg har givet mig selv svaret.. *LOL*
Men hvad mener du?
Rikke