Brev:
Dreng på 4½ mdr. sover dårligt om natten
3. januar 2007
Alder:
4 mdr.
Dreng på 4½ mdr. sover dårligt om natten
Hej Helen
Vi har lidt problemer med at få vores dreng til at sove godt om natten. Fra han var omkring 2 mdr. sov han som en drøm fra 20.30.til 04.30-05.00. før han spiste igen. Om dagen sov han fra ca. 10 til et sted mellem 14 og 15. Powernappede ved en 16.30 tiden til kl. 17.15, men den sidste månedes tid sover han kun et pr. timer ad gangen om natten, nogen gange er det ok med sutten og andre gange skriger han som en stukken gris.
Vi tager ham op for at trøste ham, men det skriger han meget mere af og falder nylig til ro, når jeg lægger ham til. Vi synes han havde vendt lidt om på nat og dag så vi lader ham sove fra 9.30-12 hvor vi vækker ham og igen fra 13-13.30 til 17.15.-17.30. Han er blevet ammet indtil for en lille uge siden, hvor vi forsøgte med lidt vælling af flaske, da vi ikke var sikker på han var mæt nok af mig, men han skriger så snart han får den i munden. Vi forsøger stadig uden held. Kan til nød tage det med en teske, men han sover ikke bedre af det.
Han bliver kun ammet.
Håber du kan råde mig.
Med venlig hilsen
Kristina