Brev:
Ammestop og andet mad
4. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Ammestop og andet mad
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig ang. vores datters uro om natten, dette går dog helt perfekt nu, da vi har brugt bogen Godnat og sov godt, så nu sover hun igennem, dejligt.
Jeg er også stoppet med at amme, har dog malket meget ud, så hun kunne få noget af mit sideløbende med erstatning, men det er jeg trappet ud af nu, så nu får hun kun erstatning og andet mad.
Mit spørgsmål er så hvor meget erstatning hun skal have ved siden af den smule grød, som hun spiser om morgenen, en kvart banan til middag og en kvart kartoffel til aften? Hun spiser nemlig ikke meget af den anden mad, men til gengæld omkring 800-1000 ml. erstatning i døgnet. Så jeg er i tvivl, om det er fordi hun får for meget erstatning, at hun ikke rigtig gider det andet. Jeg har forsøgt med tre slags grød og det er mest majs grød hun vil have, men stadig meget lidt.
Er der andet jeg kan prøve med til morgen?
Tak for en god brevkasse.
Venlig hilsen Gitte