Brev:
Skemad og mælk - 6 mdr.
4. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Skemad og mælk - 6 mdr.
Hej Helen
Min dreng på nu snart 6 mdr, får 2 gange skemad dagligt som består af ½ dl. Han kan ikke spise mere af det ad gangen. Er det ved tiden at sætte det op til 3 gange dagligt? Jeg har prøvet med kartoffelmos, men det er han bestemt ikke vild med, dog bliver jeg ved at forsøge...
Men jeg synes jo det nedsætter hans mælkeindtag en del, og er egentlig bekymret for om han får mælk nok? Han får mest flaske om dagen og kun et par hyggetår ved mig, men spiser en del gange ved mig om natten... Er det mon et udtryk for at han får for lidt mælk om dagen? Han spiser 4 flasker fra han står op til han går i seng bestående af 100 ml. han kan simpelthen ikke drikke mere ad gangen.
Til grøden får han lidt vand.
Venlig hilsen D.G.