Brev:
Mad - 7 mdr.
4. januar 2007
Alder:
7 mdr.
Mad  - 7 mdr.
Hej Helen
Har lige et par spørgsmål til mængden af mad min lille Otto indtager per dag..
Er I tvivl om jeg overfodrer, da han er ualmindeligt glad for mad. Jeg føler aldrig rigtigt at han selv siger stop - med den risiko at jeg bliver ved at fylde i ham..
Tidlig morgen ca 5:00
- 100-150 ml. modermælkserstatning (nan2)
morgen ca. 8:00
- øllebrød eller havregrød m/lidt mælk over (ca 2 sk. rugbrød)
frokost ca. 12:00
- hidtil har han fået hirsegrød, ell. risgrød med frugtmos (lidt over en ½ dl hirse)
- er begyndt med rugbrøds hapsere med leverpostej etc - suppleret med frugt istedet
eftermiddag ca. 15:30
- ca 100 ml. modermælkserstatning eller frugtmos (af banan, mandariner etc)
aften ca. 18-18:30
- 2 kartofler, kylling, fisk etc, grøntsager (han spiser en go' tallerken fuld)
aften ca. 19:30-20:00
- ca. 100-120 ml modermælkserstatning
Indimellem ovenstående får han lidt stykker riskage ell. lign at tygge i
Lyder det af for meget - og kan jeg evt ændre noget... ?
Umiddelbart mener jeg han får rigeligt med væske - han har som regel også godt tunge tisse bleer..
Med venlig hilsen
Tanja