Brev:
Rotation i sengen
4. januar 2007
Alder:
7 mdr.
Rotation i sengen
Hej Helen
Min søn på knap 8 måneder roterer en del i sin seng. Han vender sig så han ligger med benene ud ml. tremmerne og hovedet i spænd i den anden side. Jeg kan sagtens i løbet af aften/-nat ændre dette en 5-8 gange og lægge ham til rette igen... men en time efter er han vendt rundt igen... Problemet er at han ind i mellem vågner, når jeg retter på hans sovestilling - dvs. han måske egtl. får afbrudt sin søvn - kortvarigt ganske vist.
Har talt med de andre i mødregruppen - men de har ikke oplevet at deres små poder rykker sådan rundt..
Tror du det betyder noget for hans søvn - og kan (skal jeg) gøre noget ved det?
Med venlig hilsen
Tanja