Brev:
Sprogudvikling - 11 mdr.
6. januar 2007
Alder:
11 mdr.
Sprogudvikling - 11 mdr.
Hej Helen
Sofie er nu en stor glad og aktiv pige, som lige er kommet ind på sit eget værelse til stor glæde for både hende og forældrene. Vi har nu flere rolige end urolige nætter og amningen er skåret ned til en lille tår om aftenen før sengetid.
Hun pludrer og "snakker" uafbrudt. Har mange lyde som da da, ah, ma ma og andre mere avancerede lyde, som jeg vil afholde mig fra at gengive :-)
Men hvordan er det lige med sprogudviklingen og hvornår kan de første rigtige ord komme? Måske du kan anbefale en bog om emnet?
Tak og godt nytår.
Sofies mor