Brev:
Spændte bryster efter ammestop
6. januar 2007
Alder:
10 mdr.
Spændte bryster efter ammestop
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe mig med.
Min søn er lige holdt helt op med amningen (fik sidste gang torsdag morgen) og mine bryster er megaspændte og gør rigtig ondt. Ved du hvor lang tid, der går fra ammestop til jeg ikke producerer mælk mere? Jeg vil ikke malke ud, for så holder jeg vel en produktion oppe?
God Weekend
Christians mor