Brev:
Sove igennem 7 mdr
7. januar 2007
Alder:
7 mdr.
Sove igennem 7 mdr
Hej
Jeg har et spørgsmål ang min søn på 7 mdr..
Hvornår regner man med at han sover igennem.. ? Jeg syntes jeg er oppe og gi ham sut mange gange om natten og han spiser dog en gang flaske, men ik på et fast tidspunkt.
Dagen ser ca sådan ud:
6.30 står op, leger lidt.
8.00 spiser øllebrød og lidt modermælkserstatning.
10.00 sover formiddagslur ude i barnevognen i ca 1 til 2 timer..
13.00 grønsagsmos eller pulvergrød og modermælkserst.
leger lidt igen og hygger.
17.30 grønsagsmos og modermælkserst..
19.00 en flaske modermælkserstat og sover ca kl 20..
Sover herefter til 2 og skal så ha flaske igen, men herefter har han lidt svært ved at falde i søvn, snakker og pludrer i mørket uden vi snakker til ham i nogle gange op til en halv time. Sover herefter til 630 ca... nogle gange sover han også til middag ved 1430 til 1530..og får så en tår mælk og lidt frugtmos... vi har ik en rigtig god rytme endnu, men jeg syntes han burde være gammel nok til at snart sove igennem.
Han har kun sovet igennem 3 gange...når han blir puttet om aftenen har han også svært ved at falde i søvn, græder og vi er tit inde ved ham og der møder vi et smil, selvom vi ved han er træt..han vågner også tit om natten og ska ha sutten men det er jo normalt.... på forhånd tak.
En træt mor...