Svar: Kost - maveproblemer
7. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Kære Annette
Hvorvidt din datter kan tåle grøden eller ej er svært at svare på, det lyder dog umiddelbart som om det jo er grøden hun reagerer på. Har der været ændring i hendes afføring de gange hvor du har forsøgt med grød? Har det kun været en bestemt type grød du har forsøgt med eller gælder det flere typer?
Umiddelbart tænker jeg, at der ikke er andet at gøre end at lade det komme an på en prøve. Du kan forsøge med grød lavet af andre firmaer og se om det samme sker eller om det giver en forskel.
Derudover tænker jeg, at hvis hun virkelig reagere over for de industrielle produkter, så må du lave grøden selv. Nu hvor hun er 6 måneder gammel, så må hun jo rigtig gerne begynde med lidt havregrød, øllebrød og flerkornsgrød så det er måske det næste I skal igang med.
Fortsat held og lykke med hende:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske