Brev:
Ammestop og fortsat mælkeproduktion
9. januar 2007
Alder:
10 mdr.
Ammestop og fortsat mælkeproduktion
Hej Helen
Hvor lang tid tager det normalt at stoppe mælkeproduktionen. Jeg stoppede med at amme en gang ca. midt i december, men jeg har stadig mælk. Jeg malker lidt ud med nogle dages mellemrum for at tage spændingerne. Det er ikke på vej mod deciderede mælkeknuder, men da jeg jo har haft brystbetændelse flere gange, er jeg jo bange for at det sætter sig.
Lægen målte iøvrigt Signes hovedomfang, da hun alligevel var til kontrol for sit eksem. Der var ingen grund til bekymring. Det var blot måleunøjagtighed.
Mange hilsner
Signes mor