Brev:
Kiwi?
10. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Kiwi?
Hej Helen
Jeg er pludselig blevet i tvivl om, hvorvidt det er ok at give børn kiwi? Mener at jeg engang har hørt noget om, at de kunne være allergifremkaldende - men kan ikke lige finde noget om det nogen steder i øjeblikket!
Hilsen fra Mathias og hans mor (som begge elsker kiwier....)