Brev:
Nan 2 - 8 mdr.
11. januar 2007
Alder:
8 mdr.
Nan 2 - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg er blevet godt forvirret omkr. NAN2.. Har forsøgt at blive lidt klogere ved at læse de forskellige indlæg, men jeg er ikke helt klar på det endnu.
Jeg har givet min søn tilskud af NAN2 siden han var ca. 5 måneder hvor jeg stoppede med at amme. Han er i dag 8 måneder og får ca 400 ml NAN2 om dagen - foruden sine faste måltider (morgen, middag og aften) herudover lidt mellemmåltider med frugt etc...
Jeg er gået efter det der står på NAN2 brikkerne - fra 4 mdr.
Skal jeg ændre noget - evt gå over til NAN1 - eller måske kombinere?
Er det for meget at give 150 ml. NAN2 45 min til 1 time efter aftensmaden (kartofler, grønsager, kød etc)?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Tanja