Brev:
Protein? 14 måneder
11. januar 2007
Alder:
14 mdr.
Protein? 14 måneder
Hej Helen
Ja, så er der lige et kort spørgsmål fra mig :-)
Du skriver flere steder, at børn under 3 ikke må få de lette mælkeprodukter pga protein-indholdet...betyder det, at man også skal passe på med alt for meget kød, æg osv i den alder?
Min datter ELSKER alle former for kød, og efter grønsagerne er spist færdig, kan der godt smutte en ekstra frikadelle ned, så det f.eks. bliver til 2-2½ frikadelle ved et måltid + 2 kartofler og grønt (og frugt til dessert) Er det for meget protein og skal jeg passe på med kødet?
Kærlig hilsen
Mette