Brev:
Tilskudsblanding - 6 mdr.
12. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Tilskudsblanding - 6 mdr.
Hej igen Helen
Har lige et tillægsspørgsmål til min tidligere mail:-)
Kan tilskudsblanding (HIPP, NAN2, Allomin2) sidestilles med mme? Både vedr. jern og mæthed? Og kan jeg give det udelukkende til mælkebehovet eller kombi med mme?
Syntes virkelig min søn spiser meget, hvilke er dejligt. Men syntes alligevel det er utroligt at aftenflasken er nødvendig efter stort aftensmåltid og så igen vågne kl 24 feks og være sulten! Gik over til vælling den anden aften, virker ikke anderledes.
Hvornår behøver han ikke mad mere om natten, altså natflasken omk. midnat?...Min store søn havde ikke behov for det, han sov bare derudaf. Kan ikke huske jeg har stået og lavet natflaske til ham:-)
Blandt andet NAN2 må man jo gerne give ikke opvarmet - kan man ikke give det istedet om natten eller tidlig morgen, det der med opvarming op af sengen med den lille er noget rod - han vågner bare endnu mere. Vi har da heller ikke nogen mikroovn, så det er med varmt vand!
Forsøgte at fortsætte med kun at amme sen aften og nat, men umiddelbart ville min mælkeproduktion noget andet end mig, så det bliver flaske fra nu af - og har det så fint med det - bortset fra besværet med flaske opvarmning.
Hvor meget mælk skal han egentlig have om dagen - syntes jeg læste et sted, at det skulle være mellem 1/2 til 3/4 liter?
Glæder mig til svar.
Med venlig hilsen
Louise