Brev:
Allomin 2 - er begyndt at vågne om natten
14. december 2003
Alder:
5 mdr.
Allomin 2 - er begyndt at vågne om natten
Min datter er knap 5 måneder, får bryst, men vi er nu startet med at give hende en flaske med Allomin 2. Kan det være med til at hun nu har meget svært ved at komme af med afføring? Hun presser og presser og det ender kun med en lille fast klat.
Grunden til at vi giver hende den flaske er, at hun aldrig har været vågen om natten, og pludselig vågnede hun 4 gange, efter hun er begyndt med flasken er hun ikke vågen mere.