Svar: Allomin 2 - er begyndt at vågne om natten
14. december 2003
Alder:
5 mdr.
En enkelt flaske burde ikke betyde så meget, men børn er jo forskellige og reagerer også forskelligt på erstatning. Måske kan det hjælpe jer at gå over til et andet mærke. Så vidt jeg ved er produkterne med betegnelsen 2 en tilskudsblanding. Derfor kan det måske også hjælpe jer at gå over til almindelig erstatning.
Det er rigtigt at det kan være et tegn til at barnet har behov for mere mad, når det pludselig begynder at vågne om natten. Dejligt at I alle kan sove igen om natten:o)
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske