Brev:
Mad og væske?
13. januar 2007
Alder:
8 mdr.
Mad og væske?
Hej igen
Så er min datter næsten 8 måneder og det er nu vi er igang med at øve os i at spise alt mulig mad. Men lige nu er det gået lidt i stå med det at spise, efter en uges sygdom. Hun fik kun bryst i et par dage og er ikke særlig interesseret i grød, mos eller andet der skal gives med en ske. Det eneste jeg kan få hende til at spise er ting hun selv kan holde i hånden. En del ryger på gulvet...lækkert.
Men jeg synes det er svært at vide hvor meget hun får? Skal man være bekymret for det? Jeg prøver nu kun at amme morgen og aften, men hvor meget væske skal hun så have ud over det? Vi står lige og skal en tur til Thailand og jeg vil gerne sikker på at hun får væske nok dernede.
Hilsen Bodil