Brev:
Pige på 2 mdr
15. december 2003
Alder:
1 mdr.
Pige på 2 mdr
Jeg er lykkelig 2 gangs mor til 2 dejlige tøser. Men det svigter lidt med hukommelsen fra den første.
1) Er der en rettesnor for hvor meget de tager på i de første uger? (på 6 uger havde hun taget 1,8 kg. på og vokset 7 cm)
2) Hvor meget kan man forvente de kan, når de er 2 mdr?
Hun har fra fødsel kunne løfte hovedet i bugleje og kan nu også trille om på ryggen og tilbage på siden. Samtidig smiler og pludrer hun en del.