Brev:
Motorisk urolig dreng på 4 mdr
15. december 2003
Alder:
4 mdr.
Motorisk urolig dreng på 4 mdr
Min søn på 4 mdr. er motorisk urolig. Han er ret stiv i kroppen. Han bakser rundt med arme og ben og er i det hele taget ret urolig i kroppen. Min sundhedsplejerske påpegede det i dag og sagde vi skulle vænne ham til/øve med ham, så han falder til ro ved kroppen.
Men hvad kan det skyldes, og hvilke konsekvenser kan det have senere hen?
Han har en meget voldsom farmor, der helst hele tiden skal lege voldsomt med ham, og giver ham ikke rigtigt fred. Det hele foregår ret hurtigt og uden at aflæse hans signaler for træthed/ugidelighed. Vi er hos hans farmor hver weekend. Kan det være grunden til han er lidt urolig i kroppen?
Med venlig hilsen
D