Brev:
Afføring og modermælkserstatning
16. januar 2007
Alder:
2 mdr.
Afføring og modermælkserstatning
Hej Helen
Min dreng på 2 måneder er begyndt at få allomin, men den sidste uges tid, er afføringen blevet mere fast. Vi har derfor givet ham en flaske syrnet allomin inden sengetid de sidste par dage.
Mit spørgsmål er nu, hvor fast afføringen må være og om en enkelt flaske syrnet allomin om dagen er passende??
Han har afføring ca. 1 gang i døgnet, og vi er ikke i tvivl om, hvornår han "kommer af med noget", for han presser så det kan ses og han virker ikke forpint, men frygten for en lille trold, med problemer med maven, lurer i kulissen.
Venlig hilsen
Betina