Brev:
Utilfreds dreng - 12 mdr.
17. januar 2007
Alder:
12 mdr.
Utilfreds dreng - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg har en del spørgsmål til dig.
1. min søn på 1 år er begyndt at få en kindtand. Han har i 3 dage været MEGET utilfreds og ked af det og tanden er desværre ikke kommet frem endnu, men der er en bule på hans gumme i undermunden. Vi smører hans gummer med dolodent og giver ham også panodil. Hvor lang tid tager det for en kindtand at bryde frem?
2. Han er også startet i dagpleje og slet ikke tilfreds med det. Han græder meget hver dag og dagplejen siger, at han er meget ked af det om formiddagen, men at det bliver bedre over middag. Er der noget vi kan gøre for at få ham ind i en god rytme? Han har været der i lidt over 1 måned nu.
3. Han kravler ikke endnu og det er han meget irriteret over, vi øver meget med ham, men det hjælper ikke. Han triller heller ikke fra mave til ryg og har aldrig gjort det. Skal vi være bekymrede?
4. Han har altid gylpet rigtig meget og gør det stadig meget, især om morgenen efter sin havregrød, hvor han typisk gylper/kaster op 3 gange hver morgen. Hvad kan det være.
5. Til slut er hans mave rigtig dårlig og har været det længe. Hans afføring er sjældent normal, oftest er det grødet. Hvad kan det være?
På forhånd tak.
Venlig hilsen Mette