Brev:
Kost 11 måneder
17. januar 2007
Alder:
11 mdr.
Kost 11 måneder
Kære Helen
Min datter Sophia på 11 mdr trives fint. Men jeg har dog brug for lidt input vedr. hendes kost. Hendes dagrytme ser således ud på spise og sove fronten;
07:30 210 ml vælling
09:30: sover ca. 1 time
Formiddag: rugbrødshapser, frugt, grød med mos - hun får dette i vuggestuen
13:00: sover ca. 1 time
14:00: frugt, kiks evt. lidt grød eller mos
15.30: 210 ml modermælks erstatning som hun får af barnepigen når hun kommer hjem fra vuggestue
17:30: Grøntsagsmos og lidt frugtmos
19:30: Spiser med til vores aftensmad
20:30: 210 ml. vælling
Hun drikker primært vand til sine måltider, hun er ikke specielt vild med sødmælk i kop
Sover igennem om natten
Er det ok, eller er der noget hun skal have mere eller mindre af
Med venlig hilsen
Malene