Brev:
Skrig og skrål - 6 mdr.
17. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Skrig og skrål - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg ved ikke hvad der sker med min 6 mdr. gamle dreng, men den sidste uges tid har han været helt umulig...
Han vågner 6-8 gange i løbet af natten og sover uroligt meget af tiden. Han har aldrig været god til at sove men nu synes jeg det er helt galt... Han vil ikke tage sut, så det ender med at jeg ammer ham lidt.
Om dagen sover han kun ½ time ad gangen 3 gange dagligt, det har han så altid kun gjort, men problemet er nu at han skriger og skriger når han skal puttes. Jeg har prøvet at amme ham i søvn, men DET vil han ikke, så jeg putter ham i barnevognen og går lidt med ham, men han skriger længe før han til sidst falder i søvn af udmattelse...
Det er hårdt for mig fordi jeg slet ikke er til at børn skal skrige sig i søvn.
Det samme om aftenen, her står skrigeriet også på lang tid før han overgiver sig til søvnen.
Han skal begynde i dagpleje 1. feb. og har faktisk ret ondt i maven over at skulle aflevere ham hvis han stadig er sådan til den tid!
Venlig hilsen den trætte og bekymrede mor...