Brev:
Søvn dreng på 1 år
17. januar 2007
Alder:
12 mdr.
Søvn dreng på 1 år
Jeg skriver igen, da jeg har et spørgsmål omkring søvn også.
Vores søn på 1 år har være i dagpleje i 1 måneds tid og er begyndt at vågne med et skrig om natten, ca. omkring midnat. Der er intet der kan trøste ham og de sidste 6-7 nætter har han været ked af det og skreget i ca. 2 timer. Det er virkelig hårdt, når intet hjælper. Kan det være mareridt og i så fald, hvad kan vi gøre?
Han er også ret utilfreds om dagen, både i dagplejen, men også herhjemme. Han virker irriteret og vil ikke rigtig noget. Han bliver puttet omkring 18.30-19 for tiden, for der er han bare rigtig træt.
Han har sprunget sin formiddagslur over og sover kun til middag i ca. 2-2½ time.
Jeg savner min glade søn, der altid har været meget smilende og en rigtig grinebidder ;o)