Brev:
Motorisk udvikling - 9 mdr.
17. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Motorisk udvikling - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg har en dejlig dreng på snart 9 måneder (født 5 uger for tidligt). Han er utrolig glad og snakker og pludrer på livet løs. Han sover fint i løbet af dagen og om natten, og han er rigtig godt til at spise.
Jeg skriver til dig for at få råd angående hans motoriske udvikling. Han har kunnet sidde selv i 1 1/2 måned og er glad for at ligge på maven. Han triller ikke rigtig, kun når han er nøgen og ligger på vores seng, så får den ikke for lidt! Han vil meget gerne frem af, og vi øver med ham hver dag, med at møffe frem. Skal jeg være bekymret for hans udvikling eller skal jeg tage det med ro?
Han er 78 cm og vejer 11 kg, hvis du kan bruge det til noget.
Kærlig hilsen
Lise