Brev:
Honning - 11 mdr.
17. januar 2007
Alder:
11 mdr.
Honning - 11 mdr.
Hej Helen,
Hvordan er det nu lige det er med honning...? Er det ikke sandt, at det først er når barnet er over 1 år, at honning må indgå i kosten?
Gælder det også honning, der har været opvarmet og tilberedt, eksempelvis i hjemmelavet müsli, brød og kage?
På forhånd tak,
Med venlig hilsen Camilla