Brev:
Farsyg dreng - 12 mdr.
17. januar 2007
Alder:
12 mdr.
Farsyg dreng - 12 mdr.
Kære Helen
Tak for dine altid gode svar.
Jeg skriver til dig, da jeg efterhånden er noget frustreret...
Vores søn på nu 1 år, er meget far syg, og vil altid helst være hos sin far. Det er "far" vores søn søger i næsten alle situationer uanset om vores søn er glad eller ked af det. Sådan har det stået på i lang tid, og i lang tid har jeg egentlig syntes, at det var dejligt for "far" at vores søn var så glad og tryg ved ham. Jeg nød at se det herlige og harmoniske far/søn forhold...
Men nu begynder jeg at blive ked af det og føle mig lidt udenfor. Somme tider kommer jeg til at tænke om vores søn slet ikke kan lide mig. Jeg ved det er fjollet, men det er sådan, jeg er begyndt at tænke, og det gør mig meget ked af det. Når vores søn og jeg er "alene" skal jeg sige, at der aldrig er noget at bemærke. Her er han altid glad og tilfreds, og vi hygger os meget. Vi er glade sammen. Det er altid kun, når far er dér, at vores søn ikke rigtig gider at være hos mig.
Jeg giver vores søn masser af kærlighed og omsorg og er altid meget opmærksom på, at være der for ham. Jeg giver ham masser af knus og gør meget ud af at fortælle ham, at han er en dejlig dreng og at jeg elsker ham. Jeg synger meget for ham, læser for ham og leger ellers generelt meget med ham, så jeg synes jo ikke, at jeg gør andet end godt for ham.
Det er en problemstilling, som jeg har svær ved at tale med andre om, og derfor prøver jeg at skrive til dig. Hvad tror du, det kan have med at gøre???? Kan jeg have gjort noget galt? Hvad kan jeg gøre for at ændre lidt på det??? Sker det sommertider, at et barn stortset kun "vil" far når mor er i nærheden.
Jeg har ikke sagt noget til min mand, da jeg er bange for, at ødelægge vores søns og hans forhold.
På forhånd tak for dit svar.
Mange hilsner