Brev:
Aftenamning og putning
18. januar 2007
Alder:
5 mdr.
Aftenamning og putning
Hej Helen
Tusind tak for dit hurtige svar - det var dejligt!
Jeg har dog lige endnu et spørgsmål i forlængelse af det foregående...
Min søn vil som sagt ikke rigtig tage brystet, men tager det fint om natten og spiser mæt der. Vi vil nu prøve dit foreslag om, at han skal undvære amningen kl 1 om natten og se om det lykkes.
Men der er lige et "problem" - aften/putte amningen, den finder nemlig pt slet ikke sted, og det er derfor han bliver ammet kl 22, hvor jeg "snyder" ham til at amme, da han ikke vil tage brystet inden han bliver puttet.
Vi spiser aftensmad omkring kl 17:30, hvor han får lidt grønsagsmos med enten mælk eller vand i sutteflaske, og han bliver puttet mellem 19:30 og 20:00 efter hans bad. Spiser vi for sent i forhold til at jeg kan amme ham inden han bliver lagt og derved gøre amningen kl. 22 til den sene amning? (kan du følge mig?)
Grunden til, at vi spiser på det tidspunkt er fordi vi så alle 3 kan spise sammen, men han kunne jo sagtens få sit grøntsagsmos tidligere, hvis det ville hjælpe.. Jeg synes bare at det er hyggeligt for ham at spise sammen med os - men det kan da være han er ligeglad, hvis han bare får lov at sidde med til bords med lidt legetøj istedet...
Håber ikke mit spørgsmål er for fjollet :o)
Hilsen
Tine