Brev:
Afføringsændring og nakke
18. januar 2007
Alder:
2 mdr.
Afføringsændring og nakke
Hej
Vores søn har afføring med ca. 1½ døgns mellemrum. Afføringen af karryfarvet med "gryn" i og har konsistens som tandpasta. Nu her for et par dage siden var afføringen både karryfarvet men også græsgrøn. Vores zoneterapeut sagde at det grønne afføring var tegn på at han har maveonde.
Er det noget vi skal bekymre os om for jeg har læst i et andet svar du har givet at det måske kan betyde maveinfektion? Han får udelukkende MME (nan 1) og trives ikke optimalt så vi er naturligvis bekymret.
Et andet spørgsmål er angående hans nakke. Da han var ca. 14 dage gammel fik jeg ikke ordentligt fat om hans nakke da jeg skulle rejse mig op og hovedet gik bagover. Dette "nager" mig stadig for jeg er ellers meget forpasselig med hans nakke. Kiropraktor har set på nakken og fandt jo intet unormalt.
Er der grund til bekymring når dette kun er sket en enkelt gang og i værste fald hvad kan der ske med hans nakke efter at det uheldigvis er gået bagover?
Håber du kan berolige mig lidt!