Brev:
Jalousi - 22 mdr.
18. januar 2007
Alder:
22 mdr.
Jalousi - 22 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 22 måneder. Super unge og ingen problemer, ud over at hun bliver dybt, dybt ulykkelig hvis jeg sidder med et andet barn på skødet, selv hendes 4 mdr gamle fætter.
Jeg tænker også på hvordan det vil gå hvis hun bliver storesøster en dag (ikke aktuelt pt!).
Yndlingspædagogen i hendes vuggestue fortæller også (med et smil) at hun reagerer på samme måde, dog lidt mere hårdhændet, hvis hun sidder med andre børn.
Er det bare endnu en fase :-), eller hvordan skal jeg håndtere denne adfærd? Har prøvet ikke at ´give efter´ og sætte det andet barn fra mig, men hun går fuldstændig i selvsving!
Med venlig hilsen
Anna