Brev:
Blødning
19. januar 2007
Alder:
0 mdr.
Blødning
Hej
Vi har i 8 måneder nu prøvet at blive gravide og siden jeg smed p-pillerne fået menstruation d 16-17 hver måned. Jeg ved vi har ramt ægløsningen, da vi er sammen hver 2-3 dag og kan derfor ikke have undgået at ramme...
I denne måned fik jeg så menstruation natten mellem d 15 og 16- jeg ved godt det kun var en dag før det plejer, men det kom alligevel bagpå mig, da det plejer at være meget præcist.
Siden jeg smed pillerne har mine blødninger varet 5-7 dage med meget blod hele tiden, hvor jeg har været nødt til at skifte bind ofte og endda oppe om natten for at skifte- men noget er anderledes denne gang..
Den første dag, tirsdag kom der blod i mængde som der plejer inden der "rigtig går igang" men onsdag var der faktisk slet ingen blod- ikke engang med urinen, hvad der ellers plejer at være helt rødt (undskyld detaljerne) Torsdag kom der så lidt igen, men ikke mere end at et trusseindlæg ku ta det og det samme med idag fredag.
Hvis mine blødninger skal til at te sig sådan, kan jeg så være sikker på, at jeg har ægløsning i næste cyklus???
Hvis det nu betyder jeg er gravid, hvornår kan jeg så ta en test for at få et pålideligt resultat???
Venlig hilsen mig