Brev:
Brentan, kogtvandsklude og zinksalve
16. december 2003
Alder:
2 mdr.
Brentan, kogtvandsklude og zinksalve
Hej
Vores datter er rød i skridtet - først røde knopper, så rynket rød hud, og til sidst hudløshed - måske dog med tegn på frisk hud.
Vi har brugt først zinksalve, så kogtvandsklude sammen med zinksalve, så kun kogtvandsklude - og det er kun blevet værre.
Igår var hun til lægen og fik brentan, men til at bruge SAMMEN med kogtvandsklude - er det ikke selvmodsigende?
Ved du hvorfor kogtvandsklude overhovedet hjælper - det kan jo ikke holde området sterilt, kun koldt og fugtigt - hvordan virker det?
Venlig hilsen
Mor