Brev:
Bevidsthed om hvem er far?
20. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Bevidsthed om hvem er far?
Hej Helen
Min nu tidligere kæreste og jeg flyttede fra hinanden for ca 1 1/2 måned siden. Vi har sammen en datter på 9 1/2 måned. Min eks har nu mødt en ny kæreste (hvilket jeg skam er glad for) og nu skal han til at introduceres for min datter. Jeg ser min datter tit efter jeg er flyttet. Hun har tit overnattet hos mig, da jeg ikke bor så langt væk fra dem og jeg har hende et par eftermiddage om ugen og hun overnatter ca hver anden weekend.
Mit spørgsmål er ganske enkelt: Hvornår er/vil min datter være bevidst om at jeg er hendes far, nu hvor der kommer en ny ind i hendes hjem, liv og verden. Jeg skal ikke lægge skjul på at det selvfølgelig er en mærkelig fornemmelse, at der nu er en anden mand som med tiden også vil være en primær person for min datter, og derfor lidt usikkerhed om hun nu ved at jeg er far.
Håber det giver mening og at du kan besvare mit spørgsmål.
Med venlig hilsen
"FAR"