Brev:
Mad snart 9 måneder
20. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Mad snart 9 måneder
Kære Helen
Dejligt at kunne sende lidt gode nyheder.......
Casper har fået en næsten umættelig appetit igen - efter et langt sygdomsforløb m.m. - Han er nu lidt over 8½ mdr. (født 16 dage over tiden), og mit spørgsmål er egentlig bare - er der noget mad han ikke må få (udover større mængder sødmælksprodukter - Han er ikke den der bryder sig om a38 og lign)
Hans madplan er fra den ene dag til den anden blevet ændret, fordi han til morgen ikke blev mæt af amning og de sidste dage ikke ville have mme/flaske om eftermiddagen, så nu ser verden således ud.
5: tilbydes bryst - tager lidt.
6: 1 dl grød + vand af kop
9: 1 dl grød + mme af kop
11: rugbrødshapser, agurk + mme af kop
14:30: ½ bolle m. smør, ost + frugt (vil ikke spise frugtmos mere) + vand af kop
17:30: aftensmad som vi spiser (tilpasset tyggefunktion) + mme af kop.
19:30 tilbydes bryst - tager lidt.
Hvad synes du, og hvad kan alternativet være til formiddagsmad og eftermiddagsmad, når han p.t. ikke spiser A38 (vil selvfølgelig prøve igen senere :-))
I løbet af dagen når han med grød og af kop op på de 400ml mme så jeg er stoppet med jerndråber?????
Knuz fra os Begge