Brev:
Ører, stritører
23. januar 2007
Alder:
5 mdr.
Ører, stritører
Hej
Min datter på 5 mdr. drejer meget hovedet når hun sover og så vender hendes ører hele tiden. De er begyndt at stritte lidt. Er der noget jeg kan gøre? Bruge plaster eller et eller andet så ørerne sidder på plads når hun drejer hovedet?
Jeg er meget bekymret.
Mange tak for hjælpen
Sonja