Svar: Ører, stritører
23. januar 2007
Alder:
5 mdr.
Kære Sonja
Nu kan jeg jo ikke se, hvorvidt din datters ører stritter meget eller lidt og jeg synes du skal få lægen til at vurdere, hvorvidt det er noget, man behøver gøre noget ved.
Man kan godt rette børns ører ind med et specielt plaster og en ørebøjle og det kan gøres på meget små børn. Hvorvidt det er aktuelt i jeres situation ved jeg dog ikke, det må være en lægelig vurdering.
Fortsat held og lykke og jeg vil meget gerne have en tilbagemelding, når lægen har set på det.
Rigtig god weekend.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske