Brev:
Sove 1 gang om dagen, 9½ måned
25. januar 2007
Alder:
9 mdr.
Sove 1 gang om dagen, 9½ måned
Kære Helen
Marcus, der er 9½ måned, er begyndt kun at sove 1 gang om dagen, fra ca. kl. 12 til 14 eller kl.11 til 13. Er det ”normalt” for hans alder? Det er kun 6 uger siden, han gik fra at sove 3 gange om dagen til 2 gange.
Han vågner kl. 7 om morgenen, og er faldet i søvn allerede kl. 19, de sidste dage, da han allerede var vågen kl. 13, men ville bestemt ikke hen at sove igen senere på eftermiddagen. Ellers plejer han at sove omkring kl. 20.
På forhånd tak.
Hilsen
Hanne