Brev:
Kost og mælkebehov
26. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Kost og mælkebehov
Kære Helen
Min datter er 6½ måneder. Hun spiser havregrød til morgen, øllebrød til frokost og kartoffelmos med grøntsager til aften. Alle tre ting bliver fortyndet med vand og hun bliver tilbudt vand af kop ved siden af.
Udover ovenstående bliver hun ammet 4 gange i døgnet. Hun får også ind imellem noget frugtmos, men det er ikke hver dag - det kommer an på, hvor vågen hun er i løbet af dagen.
Får hun dækket sit mælkebehov?
Mange hilsner og god weekend
Anette