Brev:
Hun vil ikke spise
27. januar 2007
Alder:
8 mdr.
Hun vil ikke spise
Hej
Jeg kan se at der er en del spørgsmål med hensyn til mad og småbørn, men jeg har endnu ikke kunne finde noget der kunne hjælpe mig i min situation, så derfor håber jeg du kan hjælpe.
Jeg har en pige på 8 mdr og hun gider simpelthen ikke at spise. Stort set alt hun får tilbudt gider hun ikke.
Hun står op ved 7,30 tiden, og der får hun modermælkserstatning, så ligger jeg hende til at sove formiddag ved 9,30 tiden.
Når hun vågner får hun grød. Og det er her hun siger fra. Jeg har prøvet meget, nok ikke alt, men jeg synes jeg har prøvet en del. Jeg har lavet øllebrød til hende, hvilket hun syntes smagte godt i et stykke tid, men ikke mere. Havregrød gik også men heller ikke mere. Så har jeg prøvet hirsegrød, rismelsgrød og er gået så langt som til købe grød (er jeg ikke tilhænger af) men nej.
Så nu får hun brød med pålæg både til formiddag og til middag. Til aftensmad får hun grønsagsmos og kød, og det vil hun gerne have.
Har du nogle gode forslag til hvad jeg evt kan give at spise for jeg er på bar bund.
Håber du kan hjælpe.
Mange hilsner fra V