Brev:
Udvikling - 6 mdr.
29. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Udvikling - 6 mdr.
Hej Helen
Ja, så er jeg på banen igen :-)
Da Ida var ca. 3 uger gammel begyndte hun at trille rundt, når hun var på gulvet. Kunne både trille fra mave til ryg og omvendt. Det gjorde hun i nogle dage. Når hun blev puttet i sin lift eller seng - gerne på siden forsøgte jeg at "stable" hende op, så hun ikke kunne komme om på maven. Alligevel lykkedes det hende flere gange.
Siden hun var de 3 uger, har hun ikke vendt sig fra ryg til mave - hvis jeg ligger hende på maven kan hun sagtens vende sig om på ryggen igen. Hun virker ellers til at være kvik og fysisk stærk. Hun kan sidde på gulvet uden støtte og vælter sjældent.
Skal jeg være bekymret - eller er hun bare lidt doven anlagt - hun er nu 6½ måned?
Mange hilsner fra Anette