Brev:
Trille og sidde op
29. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Trille og sidde op
Kære Helen
Emma er nu blevet 6 mdr. og har lært at sidde selv. Dette har hun gjort i godt 14 dage nu. Er det Ok at lade hende sidde så meget som hun vil? Jeg tænker jo på, at det først er nu, at rygsøjlen er ved at være stærk, er det ikke? Men hun sidder rank og flot og vil meget hellere sidde en ligge!
Af samme grund, tror jeg, triller hun slet ikke, selvom vi øver med hende dagligt. Hun bliver ofte lagt på maven for at øve dette også. Burde hun ikke trille rundt nu? Det skal siges at hun er en stor pige, 74 cm og 9,6 kg.
Med venlig hilsen
Lone