Brev:
D-vitamin - 3 mdr.
30. januar 2007
Alder:
3 mdr.
D-vitamin - 3 mdr.
Kære Helen
Tak for de gode og fyldige råd!
Skal d-vitamin gives i forbindelse med amning? Jeg drypper dem direkte ind i munden på mit barn, der ikke ser ud til at være generet af smagen ej heller senere mavekneb eller lign.
Hilsen
Helene