Brev:
Øllebrød
31. januar 2007
Alder:
6 mdr.
Øllebrød
Hej Helen
Min datter er begyndt at få øllebrød til frokost - og spiser det med god appetit. For det meste laver jeg øllebrød ud fra en blanding fra Beauvais, og det er som sådan fint nok.
Jeg har set, at man kan købe en noget billigere udgave, der ikke er specielt rettet mod børn, der skal serveres med mælk (Beauvais´skal ikke serveres med mælk). Er der noget i vejen for at give hende denne, eller skal det være en form, der er for børn, de gange jeg ikke kan lave den selv?
Med venlig hilsen
Linda