Brev:
Fra Nan1 til Nan2 og skemad
1. februar 2007
Alder:
4 mdr.
Fra Nan1 til Nan2 og skemad
Hej Helen
Uh jeg syntes jeg har en masse spørgsmål, men lad mig starte med et ad gangen;-)
Vi er lige gået over til Nan2 og jeg spekulere lidt på om der kan være ændringer i hans spisemønster? Mætter det mere så han ikk skal ha lige så meget som Nan1? Han plejede at spise ca 160 ml Nan1, men det er som om han går død i måltidet.
Vi giver vælling om aften og om natten. Her får han ca 150 ml, men vil gerne ha mere nogen gange, men jeg er nervøs får at han får for meget, der er jo mere guf i det end i alm mme. Hvordan er det med det?
Fast føde gidder han ikk endnu, det er som om han ikk aner hvad han skal gøre med det og han begynder at græde. Hvor meget skal jeg prøve?
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen Camilla