Brev:
Sove ude i vuggestue
2. februar 2007
Alder:
12 mdr.
Sove ude i vuggestue
Kære Helen
Vores søn er startet i vuggestue. Vores drøm var, at han skulle sove ude indtil han ikke havde brug for middagsluren længere - altså omkring de 3 år. Men jeg har lige fået oplyst i vuggestue, at i denne kommune må de kun sove ude til de er 2 år, da de ikke må spænde børnene fast, når de er fyldt 2 år.
Er det en regel du kender til? Og hvis ja, hvad er så begrundelsen? Og hvor kan jeg finde den?
Tak for et fantastisk tilbud.
Hej fra os